beats by dre cheap

Lazanje

[IMG]http://img264.imageshack.us/img264/1663/lasagna1.jpg[/IMG]
Već nekoliko godina eksperimentišem na temu recepta za vegetarijanske lazanje. S godinama se recept pojednostavljivao, ali ukus je ostajao isti.

Početni recept je bio komplikovan jer s u jednoj posudi pravio bešamel, u drugoj dinstalo povrće, u trećoj namakale sojine ljuskice...Pored zahtjevnosti pojedinih faza, očigledno je da se prljalo i dosta posuđa. S vremenom sam shvatila da se povrće ne mora dinstati jer će i onako biti preko pola sata u rerni, da soju teško probavljamo (što sam poslje našla i u literaturi), a vrhnje za kuhanje je zamijenilo bešamel. Iako je to malo skuplje, ta mi je varijanta draža iz još jednog razloga-jer Ayur veda smatra soljeno mlijeko toksičnim (kao i termički obrađen med, podgrijavanu rižu i tako dalje...).

SASTOJCI (za 4 prosječno gladne osobe):

Jedno pakovanje kora za lazanje bez jaja (kod nas samo Pasta Zara)

1/2 l vrhnja za kuhanje, za sočnije varijante može i čitav litar (ili štedljivije-razrijediti vrhnje vodom)

1/2 l  paradajz sosa (iz tetrapaka, ne koncentrat)

1/2-1 kg raznog povrća (tikvice, mrkva, paprike ili tikvice, mrkva, celer ili mrkva i špinat...prema ukusu i želji). Mogu se staviti i masline, kukuruz ili sojine ljuskice, kao i rendani sir u varijanti lazanje 4 sira.

origano, muškatni oraščić, so

aluminijska folija (navodim ovo kao sastojak, jer se bez toga teško može napraviti, pa nemojete kao ja neki dan sve pripremiti, shvatiti da folije nema, pa bebu na ruke i u prvu prodavnicu po foliju, a rerna se grije...)

200-300 grama tvrdog sira po želji

NAPOMENA: Ako baš želite praviti sa bešamelom, onda na pola dl ulja ili 50 gr maslaca ispržite 3-4 kašike brašna i zalijte sa litar mlijeka.

PRIPREMA:

Staviti rernu da se grije.

Povrće usitniti (najbrža varijanta u blenderu, posebno zbog mog sina koji ne voli komade povrća), ali može se i izrendati ili izrezati na kockice. Posoliti i dodati origano i muškatnog oraščića prema ukusu.

Na dno dublje tepsije (poželjno da je duboka, a veličinu odrediti prema količini), nasuti paradajz sos (oko pola centimetra).

Složiti kore za lazanje, prvi sloj. Nije važno da kore dolaze tačno do ruba ili jedna do druge, jer će se tokom pečenja znatno povećati.

Preko kore posuti obilno vrhnje za kuhanje i pomenutu smjesu povrća i začina. Dodati još malo paradajz sosa.

[IMG]http://img265.imageshack.us/img265/2703/lasagna4.jpg[/IMG]

Opet složiti kore, pa postupak ponoviti.

Složiti nekoliko slojeva kora  (obično 4 ili 5), sa vrhnjam, povrćem i pomi sosom između.

Zadnji sloj obilno preliti vrhnjem za kuhanje.

Prekriti aluminijskom folijom i peći u rerni pola sata.

Provjeriti nožem da li su kore mekane. Ako nisu, peći još malo.

Posuti ribanim sirom i vratiti u isključenu rernu (štedimo struju!), da se rastopi.

[IMG]http://img42.imageshack.us/img42/1503/lasagna3.jpg[/IMG]

Sačekati da se malo ohladi, pa rezati na kocke i servirati.

Dobro se slaže sa zelenom salatom i malo pavlake ili parmezana.

[IMG]http://img130.imageshack.us/img130/7876/lasagna2.jpg[/IMG]

Vegetarijanski recepti
http://vegge.blogger.ba
27/11/2009 00:37