beats by dre cheap

Bungur/Bulgur sa brokulom i korjenastim povrćem

Bungur/Bungur je naziv za zdrobljena cijelovita zrna pšenice, u današnje vrijeme, često prethodno kuhana na pari i isušena, ali da se sačuvaju svi hranjivi sastojci. Uobičajen je sastojak turske, srednjeistočne i indijske kuhinje. Dok bijelo brašno i gotova hrana nisu zamijenili mame za šporetom, a hrana po tržnim centrima toplinu doma, naše su nane tradicionalno pripremale razne čorbe od bungura/bulgura. I M.M. Bašeskija spominje bulgur čorbu u jednom od svojih zapisa. Kod nas ga ima kupiti u skoro svakoj većoj radnji, često pod nazivom Bungur keške :). Ne pitajte šta ovo keške znači!

Generalno, sve se cjelovite žitarice mogu pripremati jednako kao i riža, a zbog svog orašasto-slatkastog okusa, mogu se kombinovati sa svim voćem i povrćem i tako pružaju obilje slatkih i slanih varijacija. Naravno, vrijeme kuhanja treba prilagoditi svakoj pojedinoj žitarici, a poželjno jenamočiti zrna noć prije, da bi se skratilo vrijeme kuhanja.

U daljim istraživanjima kako pripremati i ukusno jesti cjelovite žitarice, smislila sam sljedeći recept.

[IMG]http://img94.imageshack.us/img94/3198/dsc09140.jpg[/IMG]

SASTOJCI:

200 grama bulgura (oprati i poželjno namočiti noć prije, ako nije prethodno kuhan na pari)

200 grama brokule-stabljika na komade od 1cm, ostalo na cvjetove

1 mrkva na veće kocke (šta ćete, ja mrkvu stavljam u sve)

1 peršun na kocke, može i pastrnjak

malo celera na kocke

list lovora

list peršuna

maslinovo ulje

zrna komorača i kima

biber, so

PRIPREMA:

Sve sastojke (osim ulja, lista peršuna, bibera i soli) staviti sa 2 litra vode da kuhaju dok ne omekšaju (oko 15 minuta). Ako bungur nije kuhan na pari, prvo njega samog kuhati jedno 15-20 minuta, pa dodati povrće.

Dodati nasjeckan list peršuna, maslinovo ulje, so i biber i to je to!

Ako se smiksa bez soli i bibera, odlična je kašica za bebe starije od 8 mjeseci, što izgleda ovako:

[IMG]http://img94.imageshack.us/img94/6408/dsc09145.jpg[/IMG]

Moj sin (nije što je moj!), pojede cijelu ovu zdjelicu za ručak!!!

100 gr bulgura sadrži 151 kaloriju, 12,5-20% proteina, te velike količine magnezija, fosfora i posebno kalija (124mg).


Vegetarijanski recepti
http://vegge.blogger.ba
09/11/2009 11:59