beats by dre cheap

22. Palačinke od punoga brašna

Odlična varijanta za topao, brz i zdrav doručak, prilog uz ručak i nebrojeno mnogo drugih kombinacija.

SASTOJCI:

250 grama punog (integralnog) prosijanog brašna ili tip 1100 (ja se navukla na neko Tešanjsko)

1 kašičica soli

malo praška za pecivo (ako tijesto neće stajati)

varijanta: dodati samljevene sjemenke susama, bundeve, suncokreta i lana

PRIPREMA:

VARIJANTA BEZ PRAŠKA ZA PECIVO

Izmiješati so i brašno, pa dodajući mlaku vodu zamijesiti žitko tijesto kao za palačinke. Pokriti i pstaviti pola sata na sobnoj temperaturi.

VARIJANTA SA PRAŠKOM

Staviti teflon tavu da se grije, i samo kap ulja za prvu palačinku, za sljedeće ne treba ništa.

Čim umijesite tijesto, možete ga peći.

Peći dok ne porumeni.

Jako je ukusno sa salatom od krastavaca i jogurta, pekmezom od šipka, uz razna variva od povrća...

Može se napraviti i veća količina tijesta, koja u frižideru može stajati 24h, tako da uz svaki obrok imate topao prilog.

U tijesto se mogu izrendati i tikvice ili velika tikva, može se staviti i mladog sira, samo što onda treba zamutiti gušće, jer će pri pečenju ovi sastojci pustiti još vode.

Vegetarijanski recepti
http://vegge.blogger.ba
28/05/2009 11:56