22. Palačinke od punoga brašna

Odlična varijanta za topao, brz i zdrav doručak, prilog uz ručak i nebrojeno mnogo drugih kombinacija.

SASTOJCI:

250 grama punog (integralnog) prosijanog brašna ili tip 1100 (ja se navukla na neko Tešanjsko)

1 kašičica soli

malo praška za pecivo (ako tijesto neće stajati)

varijanta: dodati samljevene sjemenke susama, bundeve, suncokreta i lana

PRIPREMA:

VARIJANTA BEZ PRAŠKA ZA PECIVO

Izmiješati so i brašno, pa dodajući mlaku vodu zamijesiti žitko tijesto kao za palačinke. Pokriti i pstaviti pola sata na sobnoj temperaturi.

VARIJANTA SA PRAŠKOM

Staviti teflon tavu da se grije, i samo kap ulja za prvu palačinku, za sljedeće ne treba ništa.

Čim umijesite tijesto, možete ga peći.

Peći dok ne porumeni.

Jako je ukusno sa salatom od krastavaca i jogurta, pekmezom od šipka, uz razna variva od povrća…

Može se napraviti i veća količina tijesta, koja u frižideru može stajati 24h, tako da uz svaki obrok imate topao prilog.

U tijesto se mogu izrendati i tikvice ili velika tikva, može se staviti i mladog sira, samo što onda treba zamutiti gušće, jer će pri pečenju ovi sastojci pustiti još vode.

3 komentara

  1. e ovo moje dijete moze jesti 🙂
    nasla sam na netu slican recept samo sto se prethodno izgnjeci jedna banana, u nju doda malo vode da se razmuti, a onda naizmjenicno voda i brasnodo zeljene kolicine za prziti te na kraju malo ulja. smjesa treba biti malo gusca od one za palacinke.
    probala super su.
    vlasnica recepta tvrdi da extra ide sa cokoladom tj eurokremom jer ima onaj smek banane u tijestu. mi smo jeli sa medom

  2. Pravila sam te sa bananom, i slane i slatke..budu onako crvenkaste. Meni je okus pečenih banana uvijek malo otužan, pa ne volim. A u ratu sam toliko bila željna banana, pa sam poslije rata jedno 2 godine jela kilu svaki dan, dok mi se nisu zgadile.

  3. Bas lijepo izgleda, poput tortille. Palacinci su inace veoma flexibilna stvar — pored one standardne slatke varijante sa kremom ili marmeladom, takodjer su odlicni kad se filuju sa povrcem, sirom, etc. Bas cu napraviti uskoro!

    Hvala ti na ideji!:)

Komentariši